REKLAMA
Znaleziono 9362 wyników
firma
Pokaż firmę
Grupo Lar Polska
firma
Pokaż firmę
GM Roads Polska
firma
Pokaż firmę
Nuvalu Retail Polska
firma
Pokaż firmę
Polska Opera Królewska
firma
Pokaż firmę
BC&O Polska
firma
Pokaż firmę
Heidelberg Materials Polska
firma
Pokaż firmę
Aldesa Construcciones Polska
firma
Pokaż firmę
Polska Grupa Biogazowa
firma
Pokaż firmę
Żabka Polska S.A.
firma
Pokaż firmę
Eiffage Immobilier Polska
Piętno pandemii? W ciągu 5 lat spadła liczba osób zadowolonych z oferty usługowo-handlowej w biurowcachartykuł
Pokaż artykuł
Piętno pandemii? W ciągu 5 lat spadła liczba osób zadowolonych z oferty usługowo-handlowej w biurowcach
Wyniki badania przeprowadzonego przez Colliers nie pozostawiają złudzeń – pandemia odcisnęła piętno na rynku usługowo-handlowym w warszawskich biurowcach. W raporcie „Zakupy w biurowcu” eksperci Colliers zwracają uwagę na zmianę oczekiwań pracowników biur, o czym świadczy między innymi znaczący spadek odsetka osób, którym wystarcza dostępna oferta handlowo-usługowa – dziś jest to zaledwie 9%, podczas gdy w 2018 r. było to 29%. Autorzy raportu zauważają także, że poszerzyło się grono osób korzystających ze strefy handlowo-usługowej w biurowcach i otwarcie jej się na okolicznych mieszkańców czy turystów.
Biurowce w Warszawie coraz bardziej handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Biurowce w Warszawie coraz bardziej handlowe [RAPORT]
Już 64% warszawskich biurowców oferuje przynajmniej jeden lokal usługowo-handlowy – wynika z raportu „Retail @ Office” przygotowanego przez ekspertów międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield. Niska podaż nowej, typowo handlowej powierzchni w Warszawie skłania sieci handlowe i usługodawców do szukania alternatywnych lokalizacji. Jednocześnie ostatnie lata przyniosły wiele zmian w preferencjach użytkowników w zakresie wykorzystania przestrzeni biurowej oraz rodzaju usług dostępnych w biurowcach.
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowych
Empik w Cepelii, Decathlon City w International Business Center, Bulgari, Luca, Carhartt czy Le Szapo – czy umowy najmu podpisane w ostatnich miesiącach w Warszawie to zapowiedź odrodzenia stołecznych (i nie tylko) ulic handlowych? Wysokie nasycenie powierzchnią centrów handlowych i spadający poziom dostępnych w nich przestrzeni do wynajęcia, daje ku temu pewną nadzieję. Co więcej, jak zwracają uwagę eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, rynek handlowy w Polsce znajduje się teraz w bardzo interesującym momencie rozwoju, a wielu najemców jest coraz bardziej zainteresowanych większą dywersyfikacją portfela lokalizacji, w jakich działają. Pojawiają się nowe koncepty i formaty. To oznacza realną szansę na ponowny rozwój handlu przy ulicach.
[Warszawa] Kompleks biurowy "Miasteczko Orange" (nowa siedziba Telekomunikacji Polskiej)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Kompleks biurowy "Miasteczko Orange" (nowa siedziba Telekomunikacji Polskiej)
Warszawa, Wola
[Kalisz] Park Handlowy "Kalinka"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kalisz] Park Handlowy "Kalinka"
Kalisz, Widok
Perspectiveinwestycja
Pokaż inwestycję
Perspective
Wrocław, Psie Pole, Kwidzyńska 23
Domaniewska 24inwestycja
Pokaż inwestycję
Domaniewska 24
Warszawa, Mokotów, Domaniewska 24
Marcelińska 18inwestycja
Pokaż inwestycję
Marcelińska 18
Poznań, Grunwald, Marcelińska 18
Miasto sprzedało kolejne działki pod zabudowę mieszkaniową we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Miasto sprzedało kolejne działki pod zabudowę mieszkaniową we Wrocławiu
Gmina Wrocław sprzedała kolejne dwie działki pod zabudowę mieszkaniową we Wrocławiu. Tym razem chodzi o dwie działki w dzielnicy Krzyki na osiedlach Brochów oraz Grabiszynek.
Chińska firma Minth Group zainwestuje 80 mln euro w budowę fabryki automotive pod Szprotawąartykuł
Pokaż artykuł
Chińska firma Minth Group zainwestuje 80 mln euro w budowę fabryki automotive pod Szprotawą
Kolejna bardzo duża i znacząca inwestycja przemysłowa z branży automotive w Polsce. Minth Group – jeden z największych na świecie producentów części motoryzacyjnych wybuduje w Wiechlicach (gmina Szprotawa) w województwie lubuskim, na terenie dawnego poradzieckiego lotniska wojskowego zakład produkcyjno-magazynowy o powierzchni zabudowy ponad 50 tys. mkw. W nowej fabryce produkowane będą części dla topowych marek, jak: Mercedes, Tesla, Renault, a w przyszłości także dla Porsche, BMW, Audi i innych. Koszt inwestycji to 80 milionów euro.
REKLAMA